3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

Vypracovaný brazilský zadek je snem mnoha dívek a žen.
Možná, že mezi ně patříte i vy, proto jsme si pro vás připravili tři zaručené
tipy, díky kterým se svému snu zase o kousek přiblížíte. V první řadě je
však nutné si uvědomit, že ne každá žena má možnost se k vysněnému brazilskému pozadí
dopracovat. Velkou roli zde hraje velikost pánevní kosti, nedávejte si proto cíle,
které nemůžete splnit! Zapomeňte raději na kulatý zadek, jaký má třeba Jennifer
Lopez. Základem hezkého pozadí je přece to, že je pevné a drží tvar!

1) Nepodceňujte procházku

3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

Ne nadarmo se říká, že chůze dělá zázraky. V současné době
na ni spoléhá stále více žen, o čemž svědčí např. i oblíbenost nordic walkingu,
tedy rychlé chůze se sportovními holemi. Při chůzi nezatěžujete
klouby ani páteř, jedná se totiž o pohyb, který je pro vaše tělo naprosto
přirozený. Dopřejte si proto trochu víc chůze i vy!

2) Správné cvičení je základ

Chůze vám pomůže nastartovat tělo, krásný zadek se však
začne rýsovat především díky správně prováděným cvikům, které se zaměřují přímo na oblast sedacích svalů. Mezi ty nejosvědčenější patří obyčejné dřepy, zanožování,
zvedání pánve a stahování hýždí. Pokud si na sérii těchto cviků najdete čas
alespoň dvakrát týdně, již brzy na sobě začnete pozorovat změny.

Dřepy: Postavte se rovně, ruce buď natáhněte před sebe, nebo
je opřete zezadu za hlavu. Roznožte na šíři ramen. Poté už se přesouváte celým tělem
dolů. Pozor, důležité je, aby paty zůstaly na zemi! Stehna s lýtky by měly
tvořit úhel 90 stupňů, pokud bude menší, už zbytečně zatěžujete kolena.

Zanožování: Opřete se rukama o zeď tak, abyste měla propnuté
tělo. Poté natáhněte nohu a pomalu, plynule ji posunujte směrem dozadu a
vzhůru. Špička nohy by měla po celou dobu směřovat dolů. A pozor, abyste
nevytáčela pánev, nebo neprohýbala záda!

Zvedání pánve: Připravte si podložku a pohodlně se na ni
usaďte. Nohy pokrčte v kolenou a chodidla, která jsou od sebe vzdálená na
šířku pánve, opřete o zem. Ruce si opřete za zády. Poté s výdechem zvedněte
pánev ze země. Stehna a trup by měly být v jedné rovině se zemí.

Stahování hýždí: Jeden z nejsnazších cviků, který
můžete praktikovat doma při vaření, ve frontě na poště, nebo třeba při čekání na
autobus. Stačí vám jen stát vzpřímeně a s výdechem k sobě přitisknout
obě půlky zadku. Dejte si jen pozor, abyste při provádění tohoto cviku měla zpevněné břicho!

3) Dopřejte si i odpočinek

3 rady, jak získat pevný vypracovaný zadek

I v tomto případě platí, že nic se nemá přehánět. Vaše
tělo potřebuje odpočívat, dopřejte si proto dostatečnou porci regenerace. Proč?
Pokud budete unavená, tělo začne vytvářet toxické látky, které negativně
ovlivní vaše snahy. Jedině zdravé a odpočaté tělo totiž dokáže správně spalovat
podkožní tuk a transformovat svalovou hmotu.

Přečtěte si také článek popisující 10 prověřených cviků, které vám zaručí skvělé výsledky.

Přidej první komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.