7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno
01. 12. 2016, Kategorie Zdraví a sport
2200 shlédnutí

7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno

http://lifestyle.allwomenstalk.com/life-changes-you-can-make-when-you-wake-up-in-the-morning/

Když se řekne „životní změna“, zní to trochu impozantně, že? Ale všechny nové přínosné zvyky a pozitivní životní změny nemusí znamenat velké úsilí. Některé z nich mohou být i velmi jednoduché, a můžete s nimi začít hned, až se zítra ráno probudíte!

 

Tady je několik nápadů…

1) Zkuste to bez budíku

7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno

Věděla jste, že můžete sama ovlivnit, kdy se probudíte? Budík už nemusíte nikdy potřebovat. Naprogramujte svůj mozek tím, že si večer řeknete, kdy se chcete ráno probudit. Je to mnohem přirozenější způsob jak nastartovat den a je možné se to naučit. Nedovedu si představit horší způsob jak se budit než za nepříjemného zvuku budíku. Proto jsem tuto změnu zařadila hned na začátek seznamu.

2) Hned po probuzení zařaďte pohybovou aktivitu

Nemyslím tím zrovna to, že byste měla po ránu uběhnout maraton. Stačí krátké proběhnutí nebo rychlá procházka ve vašem sousedství. Stejný účel splní i několik jógových cviků. Osvěží vás to hned na začátku nového dne!

3) Snídejte

Jestli jste dosud byla zvyklá obejít se ráno bez snídaně, teď byste s tím mohla začít. I kdyby to byl jen banán, celozrnný toast a čaj. Vaše tělo potřebuje na začátku rušného dne dodat nějakou výživu.

4) Nezapomínejte na hydrataci a ochranu pokožky

Časné ranní hodiny jsou vhodné k péči o pleť. Je perfektní udělat si z toho zvyk. Na konci procedury nezapomeňte na použití hydratujícího prostředku a krému na ochranu před nadměrným sluncem.

5) Meditujte

7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno

Náš svět je neustále zaplaven informacemi a je velice těžké zkoncentrovat svou mysl a nabít se potřebnou energií. Já osobně hledám uklidnění ve sprše, ale může to být po ránu kdykoli a kdekoli!

6) Postupujte podle plánu

Začala jsem si dělat seznam věcí, které chci přes týden udělat. Od té doby zažívám ve svém životě méně stresu. Každý den ráno si seznam zkontroluji a stanovím si priority. Moc mi to pomáhá!

7) Buďte životu vděčná

Každý den ráno si připomínám pozitivní věci, kterými mne život zahrnuje. Je to mnohem lepší, než očekávat potenciální průšvihy. Najdu si tři příjemné věci, které mne ten den čekají a na které se můžu těšit. Mohou to být třeba maličkosti. Tahle změna postoje dělá zázraky! Pamatujte si, že stejné přitahuje stejné. S jakými životními změnami se chystáte začít zítra vy?

 

Chcete-li být úspěšní, přečtěte si 15 věcí, které dělat po ránu, aby se úspěch dostavil co nejdříve.

Oblíbené články

5 dobrých rad pro výběr domácí infrasauny 5 dobrých rad pro výběr domácí infrasauny

3 metody uzemnění – proč je kontakt kůže s energií Země zdravý 3 metody uzemnění – proč je kontakt kůže s energií Země zdravý

7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno 7 životních změn pro šťastnější život, s kterými můžete začít ráno

4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí 4 výhody stoprocentně účinného nápoje na hubnutí

4 cviky pro pevnější prsa 4 cviky pro pevnější prsa

 Jaká rizika může mít pomalá chůze pro naši dlouhověkost Jaká rizika může mít pomalá chůze pro naši dlouhověkost

 Mystický Beglik Tash – bulharský Stonehenge Mystický Beglik Tash – bulharský Stonehenge

4 tipy, jak začít pravidelně cvičit 4 tipy, jak začít pravidelně cvičit

7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení 7 tipů jak proměnit sex na fantastické kardio cvičení

 Honeydew vs. Cantaloupe: Který z těchto letních melounů je zdravější? Honeydew vs. Cantaloupe: Který z těchto letních melounů je zdravější?

7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin 7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin

3 rizika pro nastávající maminky 3 rizika pro nastávající maminky

Komentáře

    Vložit nový komentář