7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna
06. 05. 2015, Kategorie Zdraví a sport
7478 shlédnutí

7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna

Chcete mít hubenější hýždě a nevíte jak toho dosáhnout? Třou se vám o sebe, cítíte jak jsou zpocené a prostě vám to není příjemné? Věřte mi, znám to, všechny to známe. Ale nemusíte zoufat, lze s tím něco dělat. Níže naleznete sedm cviků, které by vám s tímto problémem měly pomoci. Pokud tyto cviky zkombinujete se zdravější stravou, dosáhnete požadovaného cíle. Zde tedy naleznete 7 cviků, každý na jednu minutu:

1. Běh na místě

Abyste zvýšily svůj srdeční tep a rozproudili krev do všech svalů, začněte sedmi-minutové cvičení během na místě. A to po dobu jedné minuty. Postupně zvyšujte rychlost, snažte se zapojit i ruce a zvedejte nohy výš a výš.

2. Dřep

Dřepy

Abyste dosáhly protažení všech svalů kolem stehen a zadečku, sedněte si do dřepu a v této pozici vydržte jednu minutu. Ujistěte se, že je celá vaše váha na patách a vaše tělo se nachází ve vzpřímené poloze. Může se zdát, že takto vydržet minutu bude snadné, ale jen si to zkuste a uvidíte! Stojí to za to! Při tomto cvičení ucítíte každý sval a to je dobře. Takže pěkně do dřepu, a s úsměvem. Děláte to přeci pro sebe :-)

3. Dřepy s výskokem

Když jste v podřepu, vyskočte, a nechte všechnu nashromážděnou energii ve vašich nohách vystřelit nahoru. Opakujte po dobu jedné minuty, mně se povedlo takto udělat 25 výskoků. Jen mějte na paměti, že po každém výskoku se musíte vrátit až dolů, zpět do potřepu. Jak se cítíte? Máme za sebou pouze 3 minuty tréninku :-)

4. Kolena do výšky

Běhejte na místě a snažte se opět zvedat kolena co nejvýše. Po chvilce pro změnu zakopávejte. Cítíte jak se vám prokrvují hýždě? Pak to děláte správně!  

5. Nohy do V a ruce až k zemi

Rozkročte nohy a pokuste se při natažených nohou dotknout země. Vydržte takto celou minutu. Toto cvičení se může zdát trošku zvláštní, hlavně je možné že bolest z něj přetrvá pár dnů. Proč? Toto cvičení totiž skutečně cílí na vnitřní stranu stehen

6. Výpady dopředu

Výpady dopředu

Udělejte krok vpřed a lýtko mějte v úhlu 90 stupňů se zemí. Pak toto opakujte i pro druhou stranu. Pokračujte ve střídání, každou nohu půl minuty. Toto cvičení umožňuje protáhnou svaly zvlášť na každé noze a přináší výborné výsledky. 

7. Zpětný kop

Předkloňte se a kopněte za sebe, aby zapracovaly svaly na nohách a zadečku. Nebojte se do kopu pořádně opřít, střídejte opět nohy. Dejte pozor, abyste neztratily rovnováhu, když provádíte zpětný kop. A taky nezapomeňte při kopnutí zakřičet nějakou dobrou kung-fu hlášku :-)

 

Věříte tomu, že tohle všechno se dá stihnout v sedmi minutách? Stačí jen 7 minut tohoto cvičení denně, zdravě jíst a vaše stehna budou hubenější a hubenější. Jen nezapomeňte, toto cvičení je výborný základ pro tenčí hýždě, stejně tak je ale důležitá vaše strava. Takže zahoďte čokoládu a pizzu a dejte přednost raději čerstvému salátu a ovoci. Každé vaše rozhodnutí, které uděláte, dláží cestu k lepší budoucnosti, která leží před vámi.

Cviky pro pevnější a větší prsa naleznete zde

Máte doma pejska?
Ano (61 %)
Ne (34 %)
Nevím (6 %)

Oblíbené články

3 důvody, proč dát šanci menstruačnímu kalíšku 3 důvody, proč dát šanci menstruačnímu kalíšku

 Měď nám může pomoci v boji s viry – ničí je pouhým kontaktem Měď nám může pomoci v boji s viry – ničí je pouhým kontaktem

3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře 3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře

7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna 7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna

4 tipy, jak začít pravidelně cvičit 4 tipy, jak začít pravidelně cvičit

 Jak být šťastnější za 10 minut Jak být šťastnější za 10 minut

13 pádných důvodů, proč meditovat každý den 13 pádných důvodů, proč meditovat každý den

4 největší mýty o čokoládě 4 největší mýty o čokoládě

6 příčin, proč se z Bulharska stává boom pro české turisty 6 příčin, proč se z Bulharska stává boom pro české turisty

8 ingrediencí, kterými zpestříte své recepty na saláty 8 ingrediencí, kterými zpestříte své recepty na saláty

5 tipů na zdravou snídani, která vás zaručeně nastartuje! 5 tipů na zdravou snídani, která vás zaručeně nastartuje!

6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla 6 jednoduchých kroků k udržení dobrého zdraví vašeho těla

5 důvodů, proč si pořídit psa 5 důvodů, proč si pořídit psa

9 způsobů, jak si na jaře vyčistit energetické tělo 9 způsobů, jak si na jaře vyčistit energetické tělo

5 jednoduchých cviků pro oči, které vám mohou pomoci zlepšit zrak 5 jednoduchých cviků pro oči, které vám mohou pomoci zlepšit zrak

Komentáře

    Vložit nový komentář