4 cviky pro pevnější prsa
Publikováno dne 08. 08. 2015, Kategorie Zdraví a sport
5923 shlédnutí

4 cviky pro pevnější prsa

http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises

Nic než plastická operace nebo přibrání na váze vám skutečně prsa nezvětší. Když ale přijde na to, jak je zvětšit opticky, utratíme notnou část naší výplaty za podprsenky.

 

Push-upky a vycpávky však nejsou vaší jedinou možností. „Vyvíjení svalů pod vašimi prsy zvětší opticky jejich velikost,“ říká Jen Comas Kecková, certifikovaná trenérka a bývalá bodyfitnesska.

 

Buďme ale upřímní, tyto cviky nezvětší vaše Áčka na Béčka a výše. Pokud ale – stejně jako většina žen – jen zřídka cvičíte váš hrudník, přicházíte tak o skvělou, přirozenou cestu, jak zvětšením prsou dodat vašim prsům trochu šmrncu.

 

Následující cvičení bylo vytvořeno právě Comas Keckovou speciálně pro ženy. „Trénování hrudníku z různých úhlů a s dostatečnou zátěží zajišťuje dost stimulů k navýšení a nárustu svalové hmoty,“ říká. „To může dodat krásný tvar vašemu hrudníku.“

 

Klíč k tomu, aby tento plán byl efektivní: Ujistěte se, že máte dostatečně těžké činky. Měli byste cítit, jako byste mohli udělat další dvě opakování na konci každého setu, ale ne více. „Je důležité dávat si výzvy a zkoušet těžší zátěž, abyste nastartovaly nárust svalové hmoty,“ říká Comas Kecková. Cvičte tuto rutinu dvakrát za týden.

1) Dumbbell bench press

Lehněte si obličejem vzhůru na lavici a ruce mějte napnuté nad sebou. V kažé ruce mějte činku (a). Pomalu nechte ruce s činkami klesnout na stranu vašeho hrudníku (b), poté je opět zvedněte zpátky do počáteční pozice. To je celý cvik. Opakujte ho desetkrát, poté se přesuňte na cvik číslo dvě, a to bez pauzy.

2) Kliky

Začněte na všech čtyřech, dlaně mírně za úrovní vašich ramen, chodidla blízko u sebe. Vaše tělo by mělo být v jedné rovině od hlavy až po prsty na nohou (a). Klesněte dolů až se váš hrudník bude téměř dotýkat země. Držte vaše ruce v úhlu 45° k vašemu torzu (b). Setrvejte chvíli v poloze, poté se pomalu vraťte do výchozí pozice. Udělejte 10 kliků a odpočívejte 90 sekund.

Opakujte cviky 1 a 2 ještě jednou (abyste každé cvičení udělali dvakrát). Odpočívejte 90 sekund před cvikem 3.

3) Vyvýšený dubbell bench press

Posaďte se na seřiditelnou lavici a nastavte ji na nízké naklonění (asi 15 – 30°) a umístěte chodidla na podlahu. Pevně uchyťte dvě činky a držte je nad rameny, ruce napnuté (a). Pomalu je dávejte dolu ke stranám vašeho hrudníku (b). Setrvejte v poloze, poté opět činky zvedněte vzhůru. Desetkrát cvik zopakujte a posuňte se na cvik 4 bez pauzy.

4) Dumbbell fly

Lehněte si čelem vzhůru na lavici a mějte chodidla kompletně na podlaze. Držte pár činek nad vašimi rameny a mírně pokrčte lokty (a). Nechte lokty mírně pokrčené a posuňte činky směrem dolů, až budou na úrovni vaší hrudi (b). Stále mějte lehce pokrčené lokty a vraťte činky do výchozí polohy. Desetkrát cvik zopakujte. Odpočívejte 90 sekund.

 

Opakujte cviky 3 a 4 (abyste každé cvičení udělali dvakrát).

 

Díky těmto cvikům budou za pár dnů vaše prsa pevnější a větší - díky nově vytvořené svalové hmotě. 

 

Cviky pro hezčí zadeček naleznete zde. 

 

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek:
Pijete alkohol každý týden?
Ano (24 %)
Ne (72 %)
Nevím (5 %)

Oblíbené články

10 tipů na hubnutí, které určitě fungují! 10 tipů na hubnutí, které určitě fungují!

3 zázračná slova – bio, raw, vegan. Co vlastně znamenají? 3 zázračná slova – bio, raw, vegan. Co vlastně znamenají?

4 důvody, proč je kokosový olej můj nenahraditelný pomocník 4 důvody, proč je kokosový olej můj nenahraditelný pomocník

5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody 5 důvodů, proč chodit relaxovat do přírody

2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku 2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku

4 tipy, jak začít pravidelně cvičit 4 tipy, jak začít pravidelně cvičit

4 největší mýty o čokoládě 4 největší mýty o čokoládě

 Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte

20 jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden 20 jednoduchých způsobů, jak rychle zhubnout už za týden

3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat 3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat

4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení 4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení

 Sportovní tipy, jak si zpříjemnit pohyb: zlehka a zábavně Sportovní tipy, jak si zpříjemnit pohyb: zlehka a zábavně

3 důvody, proč dát šanci menstruačnímu kalíšku 3 důvody, proč dát šanci menstruačnímu kalíšku

 Jak být šťastnější za 10 minut Jak být šťastnější za 10 minut

5 zásad zdravého pitného režimu 5 zásad zdravého pitného režimu

5 důvodů, proč se stát příznivcem obuvi barefoot 5 důvodů, proč se stát příznivcem obuvi barefoot

4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení 4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení

3 tipy pro krásnější ráno 3 tipy pro krásnější ráno

Komentáře

    Vložit nový komentář

    Další zajímavé

    19 věcí, které pochopí jen ženy se smyslem pro levnou módu 19 věcí, které pochopí jen ženy se smyslem pro levnou módu

     Co o vás prozradí barva rtěnky? Co o vás prozradí barva rtěnky?

    18-3838 TCX: seznamte se s barvou roku 2018! 18-3838 TCX: seznamte se s barvou roku 2018!

    4 tipy, jak si jednoduše vylepšit pokoj 4 tipy, jak si jednoduše vylepšit pokoj

    4  tipy, jak zatočit se stresem z pohodlí vašeho domova 4 tipy, jak zatočit se stresem z pohodlí vašeho domova

    5 skvělých přínosů aktivního uhlí pro naše zdraví 5 skvělých přínosů aktivního uhlí pro naše zdraví

    3 důvody, proč být občas offline 3 důvody, proč být občas offline

    3 tipy, díky kterým budete mít úspěšný web 3 tipy, díky kterým budete mít úspěšný web