4 cviky pro pevnější prsa
08. 08. 2015, Kategorie Zdraví a sport
6842 shlédnutí

4 cviky pro pevnější prsa

http://www.womenshealthmag.com/fitness/breast-lifting-exercises

Nic než plastická operace nebo přibrání na váze vám skutečně prsa nezvětší. Když ale přijde na to, jak je zvětšit opticky, utratíme notnou část naší výplaty za podprsenky.

 

Push-upky a vycpávky však nejsou vaší jedinou možností. „Vyvíjení svalů pod vašimi prsy zvětší opticky jejich velikost,“ říká Jen Comas Kecková, certifikovaná trenérka a bývalá bodyfitnesska.

 

Buďme ale upřímní, tyto cviky nezvětší vaše Áčka na Béčka a výše. Pokud ale – stejně jako většina žen – jen zřídka cvičíte váš hrudník, přicházíte tak o skvělou, přirozenou cestu, jak zvětšením prsou dodat vašim prsům trochu šmrncu.

 

Následující cvičení bylo vytvořeno právě Comas Keckovou speciálně pro ženy. „Trénování hrudníku z různých úhlů a s dostatečnou zátěží zajišťuje dost stimulů k navýšení a nárustu svalové hmoty,“ říká. „To může dodat krásný tvar vašemu hrudníku.“

 

Klíč k tomu, aby tento plán byl efektivní: Ujistěte se, že máte dostatečně těžké činky. Měli byste cítit, jako byste mohli udělat další dvě opakování na konci každého setu, ale ne více. „Je důležité dávat si výzvy a zkoušet těžší zátěž, abyste nastartovaly nárust svalové hmoty,“ říká Comas Kecková. Cvičte tuto rutinu dvakrát za týden.

1) Dumbbell bench press

Lehněte si obličejem vzhůru na lavici a ruce mějte napnuté nad sebou. V kažé ruce mějte činku (a). Pomalu nechte ruce s činkami klesnout na stranu vašeho hrudníku (b), poté je opět zvedněte zpátky do počáteční pozice. To je celý cvik. Opakujte ho desetkrát, poté se přesuňte na cvik číslo dvě, a to bez pauzy.

2) Kliky

Začněte na všech čtyřech, dlaně mírně za úrovní vašich ramen, chodidla blízko u sebe. Vaše tělo by mělo být v jedné rovině od hlavy až po prsty na nohou (a). Klesněte dolů až se váš hrudník bude téměř dotýkat země. Držte vaše ruce v úhlu 45° k vašemu torzu (b). Setrvejte chvíli v poloze, poté se pomalu vraťte do výchozí pozice. Udělejte 10 kliků a odpočívejte 90 sekund.

Opakujte cviky 1 a 2 ještě jednou (abyste každé cvičení udělali dvakrát). Odpočívejte 90 sekund před cvikem 3.

3) Vyvýšený dubbell bench press

Posaďte se na seřiditelnou lavici a nastavte ji na nízké naklonění (asi 15 – 30°) a umístěte chodidla na podlahu. Pevně uchyťte dvě činky a držte je nad rameny, ruce napnuté (a). Pomalu je dávejte dolu ke stranám vašeho hrudníku (b). Setrvejte v poloze, poté opět činky zvedněte vzhůru. Desetkrát cvik zopakujte a posuňte se na cvik 4 bez pauzy.

4) Dumbbell fly

Lehněte si čelem vzhůru na lavici a mějte chodidla kompletně na podlaze. Držte pár činek nad vašimi rameny a mírně pokrčte lokty (a). Nechte lokty mírně pokrčené a posuňte činky směrem dolů, až budou na úrovni vaší hrudi (b). Stále mějte lehce pokrčené lokty a vraťte činky do výchozí polohy. Desetkrát cvik zopakujte. Odpočívejte 90 sekund.

 

Opakujte cviky 3 a 4 (abyste každé cvičení udělali dvakrát).

 

Díky těmto cvikům budou za pár dnů vaše prsa pevnější a větší - díky nově vytvořené svalové hmotě. 

 

Cviky pro hezčí zadeček naleznete zde. 

 

Pijete alkohol každý týden?
Ano (24 %)
Ne (72 %)
Nevím (5 %)

Oblíbené články

7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin 7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin

15 způsobů, jak přirozeně snížit hladinu cukru v krvi na zdravou úroveň 15 způsobů, jak přirozeně snížit hladinu cukru v krvi na zdravou úroveň

25 nejlepších způsobů jak se zbavit tuku na bříšku 25 nejlepších způsobů jak se zbavit tuku na bříšku

8 receptů na smoothie, které pomáhají zhubnout 8 receptů na smoothie, které pomáhají zhubnout

4 prospěšné cviky, které můžete dělat kdekoliv 4 prospěšné cviky, které můžete dělat kdekoliv

10 prověřených cviků, které vám zaručí skvělé výsledky 10 prověřených cviků, které vám zaručí skvělé výsledky

10 důvodů, proč začít s pole dance 10 důvodů, proč začít s pole dance

 Kostnice: univerzitní město s bohatou historií Kostnice: univerzitní město s bohatou historií

5 tipů, jak zpevnit svaly pánevního dna 5 tipů, jak zpevnit svaly pánevního dna

5 ekologických značek, které ulehčí nejen planetě, ale i vaší domácnosti 5 ekologických značek, které ulehčí nejen planetě, ale i vaší domácnosti

3 způsoby, jak lépe usínat 3 způsoby, jak lépe usínat

3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat 3 důvody, proč zkusit alespoň měsíc abstinovat

2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku 2 pravidla opalování aneb jak bezpečně získat bronzovou pokožku

12 trendů pro zdraví a wellness v roce 2020 12 trendů pro zdraví a wellness v roce 2020

6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu 6 benefitů pobytu na čerstvém vzduchu

 Jak si poradit, když vás skličuje podzimní úzkost Jak si poradit, když vás skličuje podzimní úzkost

3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře 3 rady, jak zatočit s nepříjemným zánětem močového měchýře

13 pádných důvodů, proč meditovat každý den 13 pádných důvodů, proč meditovat každý den

Komentáře

    Vložit nový komentář