10 potravin, které si dává denně k jídlu 9 výživových poradkyň
Publikováno dne 14. 05. 2016, Kategorie Zdraví a sport
1688 shlédnutí

10 potravin, které si dává denně k jídlu 9 výživových poradkyň

http://www.womenshealthmag.com/food/nutritionist-diet-tips

Dobrá zpráva: Hořká čokoláda je na seznamu.

 

Ano, pestrost je kořením života – a také jedním z klíčů vyrovnaného jídelníčku. Ale přesto máme také některé potraviny, které obsahují tolik vitamínů a minerálů, že si je lidé, kteří toho vědí o zdravé výživě opravdu hodně, dávají k jídlu každý (nebo téměř každý) den. Zjistěte, které potraviny a nápoje je podle mínění výživových poradců vhodné jíst co nejčastěji – a zvažte jejich časté používání. A jako bonus navíc je to, že opravdu i výborně chutnají: měly by, když je tito znalci chtějí jíst tak často!

1) Pistácie

Potraviny výživových poradkyň - pistácie

„I když mám ráda skoro každé ořechy, na které ukážete, pistácie jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Dvě velké hrsti přitom obsahují pouhých 160 kalorií, a navíc jsou plné zdravých tuků a jsou vyloženě chutné. Také je ráda loupu ze skořápek, což zpomaluje jejich konzumaci, takže si můžete lépe vychutnat jejich chuť." - Joy Bauer, nutriční a zdravotní expertka pro NBC Today Show a zakladatelka NourishSnacks , firmy, která prodává známé zdravé snacky.

2) Smoothie

„Vždy si dávám zelený džus nebo smoothie, protože je to bleskový způsob, jak získat živiny."- Katie Cavuto, dietoložka pro Phillies a Flyers.

3) Káva

„Má tolik výhod téměř pro každou část těla (mozek, kůže, srdce, atd.). Také jím každý den rukolu, protože je zelená a mám ráda její chuť - a popcorn, pro vysoký obsah antioxidantů a vlákniny." - Kristin Kirkpatrick, wellness manažerka v Cleveland Clinic Wellness Institute.

4) Řecký jogurt, mandlové máslo

„Upřímně řečeno, obyčejný řecký jogurt s nízkým obsahem tuku se může přidat téměř k čemukoliv (sladkému nebo pikantnímu!). Má vysoký obsah bílkovin, je bohatý na živiny a je nízkokalorický, takže je skvělý s ovocem a je snadným základem pro dip namísto šlehačky nebo majonézy. Teď je už také široce dostupný, takže po něm mohu snadno sáhnout, když jsem v časové tísni. Mandlové máslo je vynikající, má vysoký obsah bílkovin a nenasyceného tuku, a automaticky udělá každé občerstvení nebo snídani sytější (a také chutnější). Ano, je hodně kalorické, takže když si dáváme jednu polévkovou lžíci za druhou, můžeme to snadno přehnat (stačit by měla jedna polévková lžíce denně!). Dobře vás zasytí, zejména když konzumujete jako lehké občerstvení potraviny s vysokým obsahem vlákniny (moje oblíbené jsou hrušky), takže nemusíte sníst moc.’’  Jaclyn London, senior klinická dietoložka v Mount Sinai Hospital.

5) Čokoláda

Potraviny výživových poradkyň - čokoláda

A já také jím čokoládu, protože je vynikající. A tečka.", dodává Jaclyn.

6) Salát

 „Téměř každé hlavní jídlo, ať už doma nebo venku, začnu salátem. Hlávkový salát, okurky, rajčata, červená cibule a plátkované mandle jsou produkty, které používám, pokud si jídlo připravuji sama." - Keri Gans, autorka knihy The Small Change Diet.

7) Vejce

 „Já jím téměř každý den vejce. Zjistila jsem, že jsou ideální na snídani a dovolují mi získat opravdu jednoduchým způsobem bílkoviny, když mám hodně práce nebo se věnuji dětem. Přidané vitamíny, jako B8 – cholin, jsou také velké plus navíc! Také dávám vždy něco zeleného k obědu a večeři. V poslední době ujíždím na čerstvém hlávkovém salátu, a každý den ho používám jako super rychlou přílohu k obědu nebo večeři." - Brooke Alpert, zakladatelka B Nutritious.

8) Kapusta

 „Něco brukvovitého; brukvovité zeleniny jako růžičková kapusty, bok choy (čínská brukev) a kapusta mají vyšší obsah bílkovin než většina zeleniny a jsou v odborné literatuře rovněž spojovány s nižším rizikem rakoviny." - Michelle Davenport, výživová poradkyně ze Silicon Valley.

9) Mandle

Potraviny výživových poradkyň - mandle

 „Mandle. Od mládí jsem byla přesvědčena, že vyžaduji mandle, protože moje tělo potřebuje svou denní dávku vitamínu E. Mandle jsou stále součástí mého jídelníčku, ať už jako samotné lehké jídlo, nebo si je sypu na ovesné vločky, jogurt nebo salát. Kdyby se snadněji zpracovávalo avokádo, mohlo by to vyhrát, kvůli všem svým zdravým tukům a vláknině - a samozřejmě báječné chuti." - Keri Glassman, přispěvatelka časopisu Women's Health.

10) Ovesné vločky

 „Nemám jídlo, které bych si dávala každý den, ale tak z 80 procent mívám k snídani ovesné vločky s bio mlékem, protože mi chutnají, poskytují dostatek bílkovin a vlákniny, a to mi vyhovuje." - Mitzi Dulan, autorka knihy The Pinterest Diet.

 

Hledáte nápad na zdravou svačinu? Zde najdete ty nejlepší tipy na zdravou snídani.

Staňte se fanouškem naší stránky a už nepřijdete o žádný článek:
Máte přehled o tom, s kým si váš partner píše na facebooku?
Ano (40 %)
Ne (26 %)
Nevím (34 %)

Oblíbené články

4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení 4 přírodní energetické nápoje na povzbuzení

 Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte

6 důvodů, proč pěstovat mátu 6 důvodů, proč pěstovat mátu

4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení 4 tipy, jak se vyhnout podzimnímu nachlazení

13 zdravotních potíží, kterých se zbavíte díky zázračným účinkům banánu 13 zdravotních potíží, kterých se zbavíte díky zázračným účinkům banánu

10 tipů na hubnutí, které určitě fungují! 10 tipů na hubnutí, které určitě fungují!

7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna 7 cviků v sedmi minutách pro hubenější stehna

7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin 7 překvapivých příznaků, že trpíte nedostatkem bílkovin

4 důvody, proč je kokosový olej můj nenahraditelný pomocník 4 důvody, proč je kokosový olej můj nenahraditelný pomocník

4  tipy, jak zatočit se stresem z pohodlí vašeho domova 4 tipy, jak zatočit se stresem z pohodlí vašeho domova

5 důvodů, proč se stát příznivcem obuvi barefoot 5 důvodů, proč se stát příznivcem obuvi barefoot

Komentáře

    Vložit nový komentář

    Další zajímavé

     Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte Run for your Bun! Kavárna, kde za jídlo neplatíte

    3 typy podzimních tónů pleti 3 typy podzimních tónů pleti

    3 nové termíny z oblasti stravování, které prostě musíte znát! 3 nové termíny z oblasti stravování, které prostě musíte znát!

    35 tipů jak flirtovat 35 tipů jak flirtovat

    3 typy zimních tónů pleti 3 typy zimních tónů pleti

    10 věcí, za které byste svému partnerovi neměla zapomenout poděkovat 10 věcí, za které byste svému partnerovi neměla zapomenout poděkovat

    7 kroků k dokonale čisté pleti 7 kroků k dokonale čisté pleti

    10 potravin, které si dává denně k jídlu 9 výživových poradkyň 10 potravin, které si dává denně k jídlu 9 výživových poradkyň